ESTRENEM GESTIÓ PÚBLICA DE L'AIGUA

Divendres, 26 de juny de 2026

AIGÜES DE MANRESA ASSUMIRÀ LA GESTIÓ DEL SERVEI D'AIGUA DE TALAMANCA A PARTIR DE L'1 DE JULIOL

A partir de l’1 de juliol, Aigües de Manresa assumirà la gestió del servei d’abastament d’aigua de Talamanca, en virtut de l’acord establert entre l’Ajuntament de Talamanca i l’empresa pública, de la qual el consistori és accionista.

Aquest canvi suposa que el servei passa a ser de titularitat municipal, reforçant el model de gestió pública i el compromís amb un servei de qualitat, eficient i sostenible. La governança del servei continuarà en mans de l’Ajuntament de Talamanca, mentre que Aigües de Manresa aportarà la seva experiència tècnica i capacitat de gestió com a mitjà propi municipal.

L’Ajuntament de Talamanca i Aigües de Manresa agraeixen la confiança de la ciutadania i la seva col·laboració durant el procés de transició, que permet consolidar un servei proper, transparent i compromès amb el territori.

Darrera actualització: 26.06.2026 | 14:35