És el tràmit necessari per sol·licitar la modificació de les dades que figuren en el Padró Municipal d’Habitants referent a un habitant ja empadronat. Aquestes modificacions poden venir referides a modificacions en el nom, cognoms, nivell d’estudis, inclusió del número de DNI d’un habitant que acaba d’adquirir-lo, errades en l’adreça, etc.
Durant tot l'any.
Gratuït
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Totes aquelles persones empadronades en el Padró Municipal de l’Ajuntament de Talamanca. Qui ho sol·licita pot ser: - la persona interessada major d’edat. - una persona autoritzada per l’interessat/ada. En aquest cas caldrà aportar la corresponent autorització , així com la fotocòpia del document d’identitat de la persona que autoritza i la autoritzada.
• Si ve l’interessat/ada: DNI, passaport o targeta de residència vigent. • Si ve un/a representant: autorització de representació per a tràmits al Padró i fotocòpia del document d’identitat de la persona que autoritza i la autoritzada.
Escriptura, contracte de lloguer, DNI, certificat literal de naixement, etc...